Wednesday, March 18, 2009

Kambing Boer & Pallet Untuk Dijual

Salam kawan2 semua... Dah lama rasanya aku tak menaip di blog ni.. Rindu le plak..hehe... Beberapa minggu yang lepas, aku ada berbincang ngan Ahli Lembaga Pengarah (ALP) Kayaternak. Diaorang semua dah bersetuju untuk memulakan penjualan kambing Boer. Oleh itu, di kesempatan ini aku ingin memberitahu pada semua yang berminat terutamanya di area Bentong, Bilut, Kuantan dan di kawasan berhampiran boleh le membeli sekarang. Kambing yang sediada mempunyai berat 30kg - 50kg. Harga yang ditawarkan dari RM 450 - RM 800. Itupun bergantung pada berat kambing tersebut. Harga masih boleh dirunding. Sesiapa yang berminat boleh le berurusan dengan aku (cips --> 012-3556414) atau ALP iaitu Guru Besar Bersara En Mansor (012-6427846).

Ada lagi berita menarik aku nak kongsi, ALP pun bersetuju nak menjual Pallet Biopalma keluaran FELDA 50kg dengan harga RM 41. Kayaternak dah gunakan Pallet ni dekat 2 tahun, alhamdullilah semua kambing2 sihat2 belaka. If tak silap, aku rasa sekarang ni punya market Pallet kat area kawasan aku pun RM43. Pada sesapa yang berminat boleh le menghubungi nama2 yang terlibat yg telah dimaklumkan tadi.

Sampai disini dulu untuk tatapan kawan2ku semua. Ada masa nanti aku update lagi story dari Kayaternak ni k...

Salam Kayaternak untuk semua....


No comments: