Thursday, April 2, 2009

Rumah Pekerja


Baju merah tu GB Mansor, Baju coklat Bro Ary, Baju putih Bro Iman dan yg baju belang2 ko faham2 sendiri le...


Gaya menantu2 Macho buat kerja...huhu...


Yang ringan sama dijinjing, yang berat sama dipikul...Chaok!!!


Salam teman2 semua....Sekarang dah kul 2 pagi. Dah malam2 camni mata aku tak ngantuk plak. Tiba2 terasa gatal je jari2 ni nak menaip kat blog ni. Aku ada cerita best nak dikongsi ngan teman2 semua. Hari minggu yang baru berlalu, kami ALP bertungkus lumus membuat sendiri rumah pekerja. Gagah sungguh aku tgk ALP buat kerja. Nasib baik ada beberapa ALP yg pakar dlm keja membuat pondok seperti Bro Ary & Iman. GB Mansor pun leh tahan gak, kuat gler buat kerja. Tak padan ngan umur. Tabik spring aku kat semua ALP Kayaternak. Aku sekarang dlm proses nak cari pekerja warga Bangladesh. Pekerja sekarang yg ada ni dah nak balik tanahair kat Indonesia tak lama lagi. Al-maklum le, puasa pun dah x lama je lagi. So, pekerja aku ni sound awal2 le supaya senang kami cari pengganti. So far, aku ada beberapa calon. Kena bincang ngan ALP dulu... Takut diorg tak setuju plak. Rumah pekerja pun nak kena siapkan cepat, paling lewat pun bulan 5 dah leh duduk... Penghuni Villa Kayaternak plak banyak yg tgh bunting... Takut tak ada org nak sambut kelahiran je... Kat sini aku sertakan kenangan2 membuat rumah pekerja sambil berkelah untuk tatapan teman2 semua. Salam selamat malam untuk semua....

No comments: