Thursday, May 14, 2009

Peluang perniagaan baru!!

Salam rakan2...pergh..lamer tul aku x update blog..sorry pada rakan2 yang mungkin mengikuti perkembangan Kayaternak..bukan aper,kami ALP bz berjalan2..hehehhe..bukan jalan2 kosong..lastweek aku bersama2 ALP Kayaternak menghadiri brainstorm biz di Merbok, Kedah..penat siot..Kami bertolak pagi Jumaat then malam balik smula sb aku ader meeting di Kuala Pahang Sabtu petang..Sebenarnya,Kayaternak sedang bekerjasama dengan PUTRA menjalankan satu projek di Felda Sebertak, Bera iaitu Projek Pembangunan Ekonomi 2009..So far sumer berjalan dengan lancar..Kita tutup cerita projek tu dulu sb aku x sabar nak info rakan2 yang berminat dengan peluang perusahaan bebola daging dan perencah Sup Bebola Daging..Biz ni kita panggil HOT SOUP KIOSK..Tujuan biz ni dilakukan adalah untuk membantu rakan2 penternak mdalam memarketkan kambing2 mereka selain dari memajukan perusahaan frozen food di Malaysia..Dari apa yang aku tgk dari segi unjuran tunai,korang mampu untuk menjana pendapatan bersih selepas 5 bulan.Just target 30 mangkuk sehari,korang dah pulang modal..Bercakap pasal modal.kat bawah nih aku sediakan pakej2 yang korang bleh pilih sekiranya berminat:

1. Periuk dan Penapis/ Steamer shj : RM 400.55
2. Periuk Dan PEnapis/ Meja Jualan/ Steamer : RM 2,285.51
3. Set Lengkap (Payung) : RM 2,820.37
4. Set Lengkap (canopy) : RM 3,500

Amacam?Yang pakej no 4 tuh,korang x payah dah nak pk2 pasal stall sumer..dah termasuk sekali..yang sedihnya aku nak bagitau korang,tempat terhad untuk biz nih..dalam 60 org..so,kalu korang berminat,cepat2 register ek..call jer aku,ezan 0123556414 or wife aku, Jaja 0126293764..luper nak info,pasal pinjaman untuk modal x perlu riso..PUTRA boleh bantu..Ni ler dinamakan silent millionaire..macam Chef Li bagitau..ler..jutawan senyap yang asaskan pusat Kulinari tuh..modal kecil tapi keuntungan adalah harian..
Hope sumer org dapat faedah dengan info nih k..baru best dapat share dengan org lain peluang2 perniagaan seperti ini..Jgn makan sorg2 sb kita xkan sampai ke mana..hehhehe..ok..aper2 update lagik aku kasi tau k..

Wassalam..

No comments: